26 Eylül 2011 Pazartesi

İnanılmaz Kolay Bezelye Çorbası

Bezelye Çorbası
                       Bezelye Çorbası Nasıl YAPILIR ?


           Evet biliyorum sevgili yemek severler uzun bir süredir iştah kabartıcı bol kalorili yemekler paylaşmaktaydım :) bende araya gene zayıflamak isteynler için enfes bir yemek tarifi yerleştireyim dedim.Nedir bu yemek tarifi tabi ki her zaman tatlı yemek isteyen sevgilşi çocuklarımızın baş düşmanı yeşil kahraman bezelye çorbası :)

          Bezelye Çorbası hazırlanışı gayet basit olan bir çorba ve herkes evinde rahatlıkla yapabilir.Açık konuşmak gerekirse bezelye ile pek aram yoktur ama bu tarifi yemeğinden daha çok sevdiğimi söyleyebilirm.
Lafı fazla uzatıp sabır sınırlarını zorlamamak gerek işte sizlere enfes bezelye çorbamızın o kısacık tarifi geliyor herkese şimdiden afiyet olsun.


                    Bezelye Çorbası Hazırlanışı
         MALZEMELER
1 su bardağı bezelye
1 yemek kaşığı un
1.5 yemek kaşığı margarin
4 su bardağı et suyu
Dereotu
Tuz karabiber kırmızıbiber


HAZIRLANIŞI


Bir yemek kaşığı bezelyeyi ayırarak gerisini haşlayın. Haşlanmış bezelyeleri süzgeçten geçirin. Unu yağda kavurun. Biraz su ilave ederek karıştırın.
Süzdüğünüz bezelyeyi ilave ederek karıştırın. Et suyunu ekleyerek kaynatın. lnce ince kıyılmış dereotunu üzerine serpin. Dilerseniz kızdırılmış kırmızıbiber de dökebilirsiniz. Kızarmış ekmekle servis yapın.

            Gördüğünüz tarifi gayet basit enfes bezelye çorbamız bitti :) herkese afiyet olsun efendim umarım herkes mutlu bir aile sofrasında huzurla ve afiyetle bitirir çorbasını bugünlük hoşça kalın.
Ben diyetle uğraşmak istemiyorum diyorsan sağlıklı zayıflamak için diyet yüzüğü denemelisin.

Diyet yüzük için tıkla


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder