24 Kasım 2011 Perşembe

Olamaz Demi Moore BoŞANDı

Demi Moore


    Merhaba sevgili yemek tariflerinin tariflerinin takipçisi olan ziyaretçilerim.Öncelikle belirtmek isterim ki bugun ki konumuz ne yemek tarifleri olucak ne de çılgın derecede kilo verdiren diyet listeleri.Bugün ki konumuza geçmeden Sen demi Moore esprisi ni yapmak istiyorum.Çünkü duruma çok uygun bir espri.Malesef ki gözü kör olasıca kendinden 16 yaş küçük kocası biricik demi moore aldattı.Bugüne kadar oynadığı filmler ve güzelliği ile beni büyülen ve güzelliğinin hayranı olduğum aynı zamanda şahsi fikrimce harika bir oyuncu olan demi moore aldatılmayı kesinlikle hak etmiyor.Kendisinden 16 yaş küçük kocası Asthın kutcher tarafından üstelikte evlilik yıl döneminde aldatılan benim biricik güzelim.Demi moore boşanma kararını açıkladı bunun üzerine asthon pişmanlığını dile getiren bir yazı yazmış olsada nafile benim vereceğim kararı vererek Demi Moore boşanma kararından dönmedi.Ah ah gözün kör olmasın Asthon nasıl kıydın bu güzelliğe ya.Şimdi isterseniz Güzeller güzeli demi moore zaman tüneline ve o parlayan yıldız hali dönemlerine ve eşsiz güzelliğine bir göz atalım.


Demi moore


Genç demi moore
Çıtır Demi Moore
        Bu son resim sevgili demi ciğimin en sevdiğim pozu o muhteşem duru güzelliğinin arkasında aniden bir şeytana dönüşen bakışları beni onun oyunculuğuna hasta eden noktaya götürüyor.




       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder