28 Ekim 2011 Cuma

Kakaolu ıslak Kurabiye nasıl yapılır

Kakaolu ıslak Kurabiye nasıl yapılır
              Evet enfes yemek tarifleri için kapımızı aşındıran sevgili ziyaretçilerim sitemin istetistiklerine baktımda neredeyse hiç ziyeretçi gelmemiş :) yav kendim çalıp kendim söylüyorum resmen neyse zayıflmak, kilo vermek , leziz yemek tarifleri öğrenmek isteyenler hoş geldiniz sitemize.

      Bize kalırsa zayıflamak için masum bilgiler paylaşan bir site olacağız :) Biz bu yemek tariflerini paylaşmaya devam idersek hakkımızda şikayet davası açılacak insanların canını çektirip kilo aldırıyoruz :) Bugun ki yemek tarifimiz kakaolu ıslak kurabiye tarifi şahsen yemek ayırt etmeyen biri olarak aslında kuru kurabiyeden fazla hoşlanmam bu yüzden ıslak kurabiye tarifini paylaşmak istedim.

     MALZEMELER
1 paket margarin
3 çorba kaşığı kakao
2 adet yumurta
1 su bardağı şeker
1 paket kabartma tozu
şerbeti içi:
1 su bardağı şeker
2 su bardağı soğuk su

HAZIRLANIŞI
Bütün malzemeler karıştırılıp yumuşak bir hamur yapılır sıcak fırından çıktıktan sonra soğuk şerbete batırılıp çıkarılır üstüne hindistan cevizi serpilir.

       Evet afiyet bal şeker olsun efendim.Sevgi dolu yemekleri sevgi dolu mutlu ve huzurlu sofralarda yemeniz dileği ile :) Diyet konusunda sıkıntı çeken ziyaretçilerimiz için diyet yüzük (tıkla-incele)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder