5 Ekim 2011 Çarşamba

Ağlayan Kek Nasıl Yapılır ?

Ağlayan Kek
                       Ağlayan Kek 

        Aslında kendi kendime düşünmeye başladım acaba ev kadınlarına işkence mi ediyorum diye :) Böyle güzel tatlı tarfilerini paylaşıp onların zayıflamalarını beklemek haksızlık olur herhalde.Çok yazık.Ama ben genede paylaşacağım yaşasın kötülük :) Evet bu resimde gördüğünüz güzel yaratık benimde hayranlarından olduğum  ağlayan kek şimdi içimden demek istiyorum ki bu keke ağlamaz ağlatır  :) Özellikle kıvamı tutturulan bir ağlayan kek yanında uygun meşrubat ile birleşirse eyvah eyvah deymeyin keyfine :)

               Bütün hanımlara ya da kısıtlama yapmaalım mutfağa girip birşeyler hazırlayan herkese aileleri ile tatlı dakikalar geçirmeleri için hediyemiz olsun bu kek tarifi.Burun efendim ağlayan kek tarifi karşınızda

      MALZEMELER
4 yumurta
3 fincan şeker
3 fincan un
1,5 çorba kaşığı kakao
2 çorba kaşığı süt
1 paket kabartma tozu
kreması :
1 su bardağı süt
1 paket krem şanti
sosu:
1 su bardağı süt
1 çorba kaşığı un
1 su bardağı su
1 çorba kaşığı kakao

HAZIRLANIŞI
Keki için önce yumurta ve şekeri çırpın. Sonra 2 çorba kaşığı sütü ve kakaoyu ilave edin. Biraz çırptıktan sonra ununu koyup tekrar çırpın. En son kabartma tozunu koyup güzelce çırptıktan sonra yağlanmış tepsiye bosaltıp 175 derece ısıtılmıs fırına koyun.30 dakika sonra alın ve sıcak kekin üstüne 2 su bardağı sütü her yerine gezdirerek boşaltın. Sonra soğumaya bırakın. Kek soğuduktan sonra önceden hazırlanmış krem şantiyi üzerine sürün.
Sosu için hepsini koyup karıştıra karıştıra pişirin. Kaynadıktan sonra ocaktan alıp soğumaya bırakın. Soğuduktan sonra kekin üstüne boşaltın. Buzdolabında biraz beklettikten sonra servise yapabilirsiniz.

        Yazılanarı güzelce uyguluyoruz ve ta ta tamm karşınızda ağlatan pardon ağlayan kekimiz :) kalplerinizde bir tutam sevgi hep bulunsun güzelim yemekler sofranızda bulunsun fazla kilolar bedenizden uçsun diyorum efendim :)

        Ben yemeksiz duramam diyet bana göre değil diyorsan zayıflamak için diyet yüzüğü deneyebilirsin.

  Diyet Yüzük için tıkla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder