15 Ekim 2011 Cumartesi

Bıldırcın Izgara Nasıl Yapılır?



Merhaba sevgili ziyaretçiler birbirinden leziz yemek tarifleri ile sizlere ulaşmaya çalışıyoruz.Peki neden siz bizimle güzel yemek tariflerinizi paylaşmayasınız.Bunun için çok yakında kolları sıvamayı düşünüyorum.Yemek tariflerinizi bize ulaştırabilmeniz için bir mail adresi açarım böylece sizde beğendiniz ya da beğeniceğimizi düşündüğünüz tarifleriniz bizimle paylaşırsınız.Yemeğiniz bol olsun :) Yalnız ben böyle paylaşımlar yapmaya devam edersem burada kimsenin zayıflayabileceğini sanmıyorum diyet tarifleride paylaşmaya devam edeceğim tabiki neyse bugunki yemek tarifimiz Bıldırcın ızgara yav taktım kafayı bıldırcına :)

MALZEMELER
5 adet bıldırcın
Tuz, karabiber

5 Kişilik

HAZIRLANIŞI
 Bıldırcınların tüylerini yolup, ıslak bir bezle iyice silin. Yıkayıp, kuruladıktan sonra ortalarından ikiye kesip, içini temizleyin ve kemiklerini çıkarın. Sert bir cisimle ( merdane, et tokmağı vs.. ) ile etleri ezip yassıltın. Daha sonra tuzlayıp, ızgaraya koyun. Bir tarafı, pişince diğer tarafını çevirip, pişirin. Tuz, karabiber serpip, servis yapın.

Kendimi bıldırcın katliamcısı gibi hissetmeye başladım ama yapacak bir şey yok sonuçta beslenmeliyiz vejeteryanlar eminim karşı çıkacaktır ama otla beslenemek istemiyorum napıyım :) Afiyet olsun efendim sevgi dolu sofralarınıza konuk olsun tariflerimiz.

Diyet Konusunda dikiş tutturamayanlara diyet yüzük.

DİYET YÜZÜK (TIKLA-İNCELE)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder