22 Ekim 2011 Cumartesi

Yeşil Elma Tatlısı Nasıl Yapılır?

Yeşil Elma Tatlısı
             Merhabalar zayıflamak isteyenler, kilo vermek isteyenler, yemek tarifleri öğrenip mutfağını süslemek isteyenler hepinizi kucaklamak istiyorum sevgi dolu insanlar.Ben böyle yemek tarifleri paylaşmaya devam edersem biz asla sağlıklı yoldan kilo veremiyeceğiz galiba :)) Bizene ya sanki dünyada herkes böyle çıta gibi incecik olmak zorunda mı sanki? Bizde mutlu ve huzurlu sofralarımızda sevdiklerimizle tatlı yer tatlı konuşu düşman çatlatırız değil mi ama :) Bugün hepinizin sevgi kokan ellerinden hazırlayacağınız haika bir tatlı paylaşma istiyorum efendim :) Yeşil Elma Tatlısı.Nedir yeşil elma tatlısı nasıl mı yapılır? işte size cevabı

MALZEMELER
6 adet yeşil elma
1/2 şişe nane likörü
8 çorba kaşığı toz şeker

HAZIRLANIŞI
Elmalar soyulup içleri oyularak temizlenir. Geniş yayvan bir tencereye elmalar konur üzerine 1/2 şişe nane likörü ve toz şeker dökülür. Orta karar ateşte elmalar yeşil olana kadar pişirilir.
Elmaların her tarafı çevrilerek pişirilecek. Pişen elmalar bir tabağa alınıp soğuyunca üzerlerine birer parça kaymak koyup kivi dilimi ile servis yapılır.

      Sevgili site ziyeretçileri hepinizin sevgi dolu avuçlarından bir tutam sevgi ile hazırlanmış olan enfes yeşil elma tatlılarının mutluluk neşe saçacağından eminim efendim.Zayıflamak konusunda sıkınmtı yaşayan ziyaretçilerimize diyet yüzük öneriyoruz (tıkla-incele)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder