13 Ekim 2011 Perşembe

Mantarlı Kuzu Dolması Nasıl Yapılır?

Mantarlı Kuzu Dolması
             Merhabalar sevgili ziyaretçilerimiz paylaşımlarımız yemek tarifleri,sağlıklı beslenme ve zayıflama,diyet üzerine devam ediyor.Ama bizde bu güzelim yemek tarifleri olduğu müddetçe bizim zayıflamamız pek olanaklı görülmüyor açıkçası :) Ya aslında şu sitenin günlük ziyeretçi sayısı takip eden kişi sayısı artsa aklımdan ne geçiyor biliyor musunuz? şöyle herkez burdan seçtiği yemeklerden hazırlasada nefis yemeklerle dolu sevgi dolu enfes bir piknik yapsak sanırım biraz hayalperestim :) Ama ben gene de benim dünyamda yaşayan bütün sevgi dolu insanlara sesleniyorum dilerim bir gün gerçekleşir.

            Şimdiki aşklar yalan olmuş ben gene aşık :) Nerden aklıma estiyse evet aşk kokan yemekler için bugun ki yemeğimiz mantarlı kuzu dolması yalnız aşk ile arasında nasıl bir bağlantı kurduğumu bende hala çözemedim zihnim bana oyunlar oynuyor bilemedim :)

       MALZEMELER
400 gr kuşbaşı kuzu eti
8 Enginar göbeği
100 gr taze mantar
1 küp gibi doğranmış kuru soğan
2 çarliston biber
2 domates
2 diş sarmısak
100 gr taze kaşar
tuz ve karabiber

HAZIRLANIŞI
Önce soğan pembeleştirilip içine etler ve mantarlar ilave edilir. Bu karışım pişme noktasında iken, domates ve sarmısak ilave edilir. Daha önce bütün şeklinde haşlanmış olan enginar göbekleri, tepsiye yerleştirilir. Üzerine bu karışım ilave edilip, sonra dilimlenmiş kaşar peyniri örtülür. Fırında kaşar peynir kızarana kadar bekletilip çıkarılır. Tuzu ve karabiberi serpildikten sonra sıcak olarak servis yapılır.

        Sevgi dolu sofralarada afiyetle yiyin efendim :) Yorumlarınız bizim için hazinedir unutmayın afiyet olsun.
Zayıflamak isteyip de kısa sürede kilo vermek konusunda problem yaşıyorsanız diyet yüzüğe göz ayın.

DİYET YÜZÜK (TIKLA-İNCELE)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder